loading...
Iran2camp|دانلود آهنگ جدید,سایت تفریحی,دانلود اهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,عکس های جدید بازیگران,عکس,
خوش امدید به ایران تو کمپ

  •» Wellcome To Iran2camp «•


https://rozup.ir/up/pctheme/Pictures/Welcome/Khat.jpg

http://s5.picofile.com/file/8138020926/basmlah.gif



با سلام خدمت شما بازدید کنندگان وحامیان سایت ایران 2 کمپ 

 سایت ایران 2 کمپ به هیچ عنوان زیرنظرهیچ سازمان یا ارگان خاصی نمی باشد

وهیچ گونه وابستگی خاصی به شرکت یا سازمانی ندارد.

تنها هدف سایت ایران 2 کمپ  پیشرفت و رشد موسیقی وسینمای ایران زمین است.

این سایت تمام تلاش خود را می کند تا قدمی بزرگ در پیشرفت موسیقی و سینمای ایــران زمین بردارد.

» براي حمايت از سايت لطفا آدرس جديد سايت را از طريق راه هاي ارتباطي به دوستان خود معرفي کنيد «

» براي سفارش آهنگ های خود در سایت با کمترین هزینه با مدیر سایت در ارتباط باشید «

با تشکرمدیریت Iran2camp


http://s5.picofile.com/file/8138020992/Etlaeie_Site.gif


admin بازدید : 49 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

 

جملات عاشقانه و احساسی

s46566 300x300 جملات عاشقانه و احساسی

 

کاش جایی برویم
تابلویی داشته باشد
که رویش خدا نوشته باشد:
پایان تمام دلتنگی ها

اینطور نمیشود
باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد
غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست

شیشه خالی ادکلن بعد از سال ها هم بوی عطر میدهد درست مثل  جای خالی تو

انتقام گرفتن من از عشقم، ندادن دست گل هایی بود که هر روز تقدیمش می کردم.
خدایا ببین انتقام گرفتنم بلد نیستم……..

ز همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم
گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم



جملات عاشقانه و احساسی

هرگاه یک مسیحی می میرد بر سرمزارش صلیبی میاویزند تا همه بدانند انجا گوری است
توهم برگردنت صلیبی بیاویز تاهمه بدانند سینه ی تو گورستان من است

کنارم که هستی
خیابان ها از ماهیت می افتند
رسیدنی در کار نیست
من
شانه به شانه ی مقصدم قدم میزنم…

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست، باور کن بعضیا تنهاترت میکنند…

حالم نه اصلا خوب نیست، تا بعد بهتر میشوم
فکری برای این دل ِ تنهای غمگین می کنم
من می پذیرم رفته ای و برنمی گردی همین
خود را برای درک این، صدبار تحسین می کنم
از جنب و جوش افتاده ام، دیگر نمی گویم به خود
وقتی عروسی می کند، آن می کنم، این می کنم!

دوست داشتن واقعی را از معلمی یاد گرفتم که بعد از زدن دانش آموز دست هایش می لرزید…..
روزتون مبارک معلمان عزیز.

ماندن به پای کسی که دوستش داری
قشنگ ترین اسارت زندگی است!

عشق را باید شست
ده مرتبه ابش کشید
چرکهایش خوب که رفت
با وسواس دستمالش کشید
ان زمان بنگر به او
حتما به خدا خواهی رسید

مهاجرم ازسرزمین دلمُردگانی که قلب یک عاشق رابه هیچ می گیرند وازواژه عشق می ترسند!

خدایا دلم از بنده هات بدجور شکسته چه کار کنم!!!! خودت بگو..
با خلوت و تنهایی هام چه کت. کنم خودت بگو…
خدا جونم تنهام نذار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات راست
    http://s5.picofile.com/file/8129367434/ads2.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 365
  • بازدید ماه : 1,679
  • بازدید سال : 7,061
  • بازدید کلی : 60,194
  • تبلیغات چپ
    http://s5.picofile.com/file/8129367434/ads2.jpg