loading...
Iran2camp|دانلود آهنگ جدید,سایت تفریحی,دانلود اهنگ جدید,دانلود فیلم جدید,عکس های جدید بازیگران,عکس,
خوش امدید به ایران تو کمپ

  •» Wellcome To Iran2camp «•


https://rozup.ir/up/pctheme/Pictures/Welcome/Khat.jpg

http://s5.picofile.com/file/8138020926/basmlah.gif



با سلام خدمت شما بازدید کنندگان وحامیان سایت ایران 2 کمپ 

 سایت ایران 2 کمپ به هیچ عنوان زیرنظرهیچ سازمان یا ارگان خاصی نمی باشد

وهیچ گونه وابستگی خاصی به شرکت یا سازمانی ندارد.

تنها هدف سایت ایران 2 کمپ  پیشرفت و رشد موسیقی وسینمای ایران زمین است.

این سایت تمام تلاش خود را می کند تا قدمی بزرگ در پیشرفت موسیقی و سینمای ایــران زمین بردارد.

» براي حمايت از سايت لطفا آدرس جديد سايت را از طريق راه هاي ارتباطي به دوستان خود معرفي کنيد «

» براي سفارش آهنگ های خود در سایت با کمترین هزینه با مدیر سایت در ارتباط باشید «

با تشکرمدیریت Iran2camp


http://s5.picofile.com/file/8138020992/Etlaeie_Site.gif


admin بازدید : 63 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

جدیدترین پیامک های عاشقانه و اس ام اس های زیبا

جملات زیبا و دل نوشته های رمانتیک و عشقولانه

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است، آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.

 

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است، آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.

 

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

برای من
تنها با یک گل
بهار می شود
گل روی تو … !

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

کاش هرگز
ندیده بودمت!
لعنت بر چشمی که

بی موقع باز شود…

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

شیرین‌ترین خاطرۀ
دنیا باشی
مالِ من نباشی
زهر می‌شوی
به کامم
بدجور…!!!!

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم،
شبیه توست
وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی!

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم
فضا با من ….

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید …

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

این رسم زمانه است که
من سنگ تو را به سینه می زنم
و تو سنگِ دیگری را ….

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

این عاشقانه ها که به تو گفتم
کوه به کوه می گفت
بهم می رسیدند!

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

امسال
دو بار یخ زدم
یک بار
با آمدنِ زمستان
باری هم از رفتنِ تو….

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

“جهنم”
نبودن توست!
وقتی
بهشت بودنت رویایی بیش نیست…

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

زندگی بی “تـــو”
چه فرقی میکند با مرگ…
وقتی نیستی،
هیچ چیز نیست
هیچ چیز!

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

بــوی مـاه مـی دهــی!
در آسمـانــم بمان!

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

اینجــا هیـچ قـرصــی
آرام بـخــش نیـستــــــــ
مگــر
قـرص روی مـاهتـــــــــ..

¤.♥.¤.♥.¤.♥.¤

ای کاش احساسم گلی می بود، میریخت عطرش را به دامانت
یا مثل یک پروانه پر میزد، رقصان به روی طاق ایوانت
.
ای کاش احساسم کبوتر بود، بر بام قلبت آشیان میکرد
از دست تو یک دانه برمیچید، عشقی به قلبت میهمان میکرد
.
ای کاش احساسم درختی بود، تو در پناه سایه اش بودی
یا مثل شمعی در شبت میسوخت، تو مست در میخانه اش بودی
.
ای کاش احساسم صدایی داشت، از حال و روزش با تو دم میزد
مثل هزاران دانه برفی، سرما به جان دشت غم میزد
.
ای کاش احساسم هویدا بود، در بستر قلبم نمی آسود
یا در سیاهی دو چشمانم، خاموش نمیگشت و نمی آلود
.
ای کاش احساسم قلم میگشت، تا در نهایت جمله ای میشد
یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت، تا معنی احساس من میشد!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات راست
    http://s5.picofile.com/file/8129367434/ads2.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 116
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 1,663
  • بازدید سال : 7,045
  • بازدید کلی : 60,178
  • تبلیغات چپ
    http://s5.picofile.com/file/8129367434/ads2.jpg